В центрі уваги – питання ЖКГ та соціального захисту
Депутатка обласної ради Елліна Позднякова-Кирбят’єва взяла участь у гарячій лінії та надала відповіді на запитання громадян в телефонному режимі.
Протягом години на пряму лінію зверталися жителі Запоріжжя та прилеглих районів. У переважній більшості питання, адресовані депутатці, стосувалися надання матеріальної допомоги, розв’язання соціально-побутових проблем. Один з додзвонювачів попросив у представниці обласної ради сприяння в отриманні реєстрації за місцем проживання. Елліна Геннадіївна роз’яснила, що це питання не належить до компетенції обласної ради, втім вона скерує відповідний запит аби з’ясувати як можна допомогти громадянину в його ситуації.
Протягом тижня почастішали запитання щодо відключення електропостачання. Цього разу до депутатки звернулась мешканка Запоріжжя, яка поскаржилася на відсутність графіка відключень. Разом з фахівцями контактного центру громадянці було надано роз’яснювальну інформацію, адже графіки можливих відключень чи проведення ремонтних робіт зазвичай публікуються на сайтах постачальників комунальних послуг і є у відкритому доступі.
Відповіді на запити, які пролунали під час прямої лінії з депутатом та потребують детального опрацювання, будуть надані згодом після доопрацювання.
Нагадаємо, що протягом року фахівці гарячої лінії опрацювали 30 268 звернень. Обласний контактний центр залишається ефективним помічником у налагоджені комунікації між владою та жителями області та зворотної оцінки для врахування у реалізації державних та обласних програм.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради