У «Дії» запроваджено новий функціонал – шеринг цифрових документів для органів ДРАЦС

Відтепер в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян запроваджена інформаційна взаємодія між Міністерством юстиції та Міністерством цифрової трансформації щодо перевірки е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон з можливістю отримання їх електронних копій.

Як повідомляють у Мінюсті, Громадяни, відвідуючи органи державної реєстрації актів цивільного стану під час замовлення та отримання адміністративних послуг, можуть пред’явити електронний паспорт у застосунку Дія та поділитися цифровою копією документа.

Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:

  • відкрити паспорт у застосунку Дія;
  • натиснути на нього та обрати штрихкод;
  • надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;
  • підтвердити запит на передачу даних у застосунку Дія.

Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: підтвердження особи та передача копій електронних документів реєстратору.

Переваги шерингу е-паспорта:

  • копія документа передається одразу до інформаційної системи, тому працівнику державного органу не потрібно вручну вносити інформацію з наданих документів. Це скорочує час обслуговування та виключає внесення помилки;
  • копія документа передається лише після запиту реєстратора та відповідного підтвердження з боку відвідувача;
  • копія документа, яка передається, містить мітку часу та інформацію про отримувача копії, кому й коли вона була надана;
  • копія документа вже підписана КЕПом Дії.

Щоб скористатися послугою шерингу, необхідно оновити Дію до останньої версії.

Джерело: прес-служба Міністерства юстиції України

Відділ комунікації Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
09.09.2022