Обласний контактний центр поділився досвідом комунікацій з громадськістю з колегами з різних регіонів України

У Запорізькій обласній раді відбулася Всеукраїнська нарада-семінар на тему «Актуальні питання функціонування контактних центрів органів державної влади» у якій взяли участь керівники державної установи «Урядовий контактний центр», фахівці обласного контактного центру, представники влади. 

Учасників круглого столу привітала голова обласної ради Олена Жук. Вона побажала присутнім плідної роботи й відзначила важливість комунікативних інструментів, які дозволяють громаді отримувати роз’яснювальну інформацію, залишатись на зв’язку із владою за будь-яких умов. Під час карантину, коли депутати вимушено призупинили особистий прийом громадян, саме обласний контактний центр надав можливість перевести такі зустрічі з жителями області в режим прямих телефонних ліній. Сьогодні ж цей додатковий інструмент для звернень громадян залишається ефективним і зручним для людей.

Директор Державної установи «Урядовий контактний центр» Ольга Холомєєва також підкреслила, що саме пандемія дала поштовх для нового розвитку опрацювання звернень громадян.

- Сьогодні кожен з нас має вже досвід дистанційної роботи контактних центрів, нам є чим поділитися один з одним задля покращення роботи як на місцях, так і всієї системи, - зауважила директор державної установи.

В ході наради-семінару його учасники обмінювалися набутим за роки роботи досвідом, в програмі круглого столу також заплановані практичні тренінги й робота в районах області.

Додаткова інформація: КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради є суб’єктом державної системи опрацювання звернень, які надходять до органів виконавчої влади. Перші дзвінки спеціалісти центру почали приймати у 2015 році. Вони працюють з телефонними зверненнями, що надходять на Урядову гарячу лінію та обласну гарячу лінію. За 2015 рік – 23 118 звернень; 2016 – 35 597 звернень; 2017 – 35 195 звернень; 2018 – 36 142 звернення; 2019 – 39 576 звернень; 2020 – 49 151 звернення. І лише за перше півріччя 2021 року до обласного контактного центру надійшло 21 441 звернення. Результативним залишається проєкт «Влада на зв’язку з громадськістю». Проєкт функціонує шостий рік поспіль. За час його існування проведено 346 прямих телефонних ліній, в тому числі за участі керівництва та депутатів обласної ради.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
02.09.2021