Допомога та підтримка населення – головне кредо роботи депутатів

Під час засідання 38 –ї позачергової сесії Запорізької обласної ради депутати перерозприділили кошти на реалізацію проєктів за обласною програмою сприяння виконанню депутатських повноважень. 

Нагадаємо, Програма сприяння виконанню депутатських повноважень депутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки була затверджена рішенням обласної ради від 06.04.2017 № 54. Дана Програма передбачає можливість для кожного обласного депутата визначати разом з територіями й обласними закладами головні проблеми в соціальній сфері та за особистою ініціативою пропонувати депутатському корпусу їх нагальне вирішення.

У 2017-2020 роках поставлена мета Програми виконана майже стовідсотково. Усі заходи забезпечили реалізацію важливих соціальних проєктів на територіях  Запорізької області.

В цифрах результати реалізації програми виглядають наступним чином:

У 2017 році із запланованих програмою видатків у сумі 61,5 млн грн освоєно 59,91 млн грн – тобто використано 97,4% коштів.

На реалізацію заходів Програми в 2018 році освоєно 55,480 млн грн, із запланованих 58,617 млн грн – тобто виконано 94,7%.

На 2019 рік затверджено заходів на суму 58,719 млн грн, а освоєно 57,186  млн грн – тобто виконано 97,4%.

Завдяки  «депутатському фонду» за ці роки вдалося реалізувати безліч вагомих для розвитку територій проєктів у галузі освіти, медицини, ЖКГ та соціальної сфери.

За перше півріччя 2020 року із затверджених заходів Програми на 52,3 млн грн, облдержадміністрацією профінансовано 14,86 млн грн, або 28,4%. Залишок затверджених, але не профінансованих, коштів складає 37,47 млн грн.

До розгляду на позачерговій 38-й сесії розглядалось питання щодо внесення змін та включення до Програми нових заходів, які заплановано реалізувати в 2020 році, на підставі додатково отриманих клопотань депутатів обласної ради. Депутати проголосували одностайно та підтримали проєкт рішення, розподіливши 5,1 млн грн.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
07.08.2020