До обласного контактного центру надходить рекордна кількість дзвінків

Лише за два тижні, з 1-го по 12 квітня, до обласного контактного центру надійшло 2922 звернення від мешканців області. З них 2498 звернень стосувалися питань епідеміологічної ситуації в регіоні.

Для порівняння, в березні поточного року  фахівці центру надали роз’яснення на 3 351 звернення, що надійшли за телефоном гарячої лінії.

Мешканців області турбують питання  щодо заходів та умов карантину, роботи пасажирського транспорту,  отримання перепусток для руху по місту громадським транспортом,  звертаються також мешканці області з питаннями щодо  надання адресної, соціальної, матеріальної та гуманітарної допомоги нужденним та одиноким, зі скаргами на порушення умов карантину і т.ін.

Нагадаємо, що КУ «Запорізький обласний контактний центр» ЗОР визначено установою, яка здійснює збір, узагальнення та надання інформації, консультацій і роз’яснень заявникам щодо ситуації, пов’язаної з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 на території Запорізької області.

Номер телефону гарячої лінії  0 800 503 508. На час карантину фахівці центру працюють цілодобово.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

 

Дата публікації: 
13.04.2020