Запорізька обласна рада підтримує прагнення ЗЕРЗу стати локомотивом української ремонтної бази електровозів (ВІДЕО)

Промисловий потенціал Запорізької області підсилюється: ПрАТ «Запорізький електровозоремонтний завод» переміг в тендері на виконання капітального ремонту кількох залізничних составів і забезпечив свій 2,5-тисячний колектив роботою на тривалий час.

Сьогодні перший заступник голови Запорізької обласної ради Єгор Семенков зустрівся з керівництвом ПрАТ «ЗЕРЗ» та представником правління АТ «Укрзалізниця», яка є материнською компанією ЗЕРЗу. 

Він подякував топ-менеджерам компанії, які пов’язують стратегічний розвиток української залізниці із Запорізьким електровозоремонтним заводом і довіряють досвіду і фаховій підготовці запорізьких електровозоремонтників.

- Сьогодні всі говорять про світову промислову кризу, тому розміщення на території Запорізької області таких великих замовлень – це робочі місця, це податки, які залишаться і підуть на розвиток території. Я сподіваюсь, що трудовий колектив ЗЕРЗу продемонструє максимальну ефективність і допоможе Україні подолати нестачу якісної тягової сили, локомотивів, рухомого складу. Це співробітництво має хороші перспективи, - зазначив перший заступник голови Запорізької обласної ради Єгор Семенков.

До речі, в першому півріччі цього року на ПрАТ «ЗЕРЗ» планують відремонтувати 23 електровози. Проектні потужності ЗЕРЗ дозволяють ремонтувати 65 електровозів на рік. Вартість ремонту одного тепловозу – близько 11,6 млн грн.. Чистий прибуток ЗЕРЗ – 300 тисяч гривень з кожної відремонтованої машини.

За словами голови правління ПрАТ «ЗЕРЗ» Олега Головащенка, окрім ЗЕРЗУ, в Україні існують ще два локомотиво-ремонтних підприємства, але велике замовлення довірили саме Запорізькому заводу.

– ЗЕРЗ – найбільше за площею, має розвинуту технічну базу, що дозволяє проводити широкий спектр ремонтних робіт. До того ж, на ЗЕРЗі збережено колектив фахівців, яким виконання таких ремонтів – до снаги. Тож, завод розвиватиметься, - зазначив Олег Головащенко.

Найбільшим «плюсом» цього проекту член правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш вважає те, що Запорізька область зарекомендувала себе як надійний партнер, а запорізькі фахівці набувають навичок сучасних технологічних рішень:

- Наша стратегія: українські локомотиви повинні ремонтуватись в Україні. При цьому ми дбаємо не тільки про економію коштів за рахунок перевезення рухомого складу в іншу країну для виконання ремонтних робіт. Найголовніше, - розвивати ремонтну базу тягової сили в Україні. Така локалізація виробництва стане магнітом для інших європейських компаній, які мають потребу в такому сервісі, - зазначив член правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
11.03.2020