Запоріжці звертаються до депутатів обласної ради з проблемними питаннями

В прямій телефонній лінії обласного контактного центру взяв участь депутат обласної ради Дмитро Майстро.

Протягом години на обласну гарчу лінію додзвонилися 5 заявників. Частина запитів стосувалася актуальної теми – опалювального сезону. Заявники скаржилися як на відсутність тепла в житлових будинках, так і на застарілі мережі, що потребують ремонту. Зверталися заявники також зі скаргами на роботу керуючої компанії, озвучивши низку проблемних питань з обслуговування багатоповерхового будинку.

На пряму лінію додзвонилася працівниця міської лікарні № 10, висловивши точку зору колективу лікарні щодо об’єднання з іншим медичним закладом. Дмитро Майстро зауважив, що будь-які зміни мають відбуватися з урахуванням інтересів працівників, збереження їх заробітної плати та підвищення якості надання медичних послуг запоріжцям. Позаяк наразі тривають судові дії, депутат пообіцяв тримати це питання на контролі. Заявниці буде надано роз’яснення.

Ще один дзвінок надійшов від представниці громади щодо транспортного сполучення за напрямком Запоріжжя-Веселянка. Наразі є запит від мешканців громади про покращення умов в роботі перевізника. Дмитро Майстро уважно поставився до озвученої проблеми й взяв питання на депутатський контроль, пообіцявши вжити належні заходи.

За даними Запорізького обласного контактного центру, останнім часом почастішали запити від військових щодо реалізації державних та обласних програм на підтримку ветеранів. Цього разу до депутата обласної ради звернувся один із захисників з проханням роз’яснити механізм обліку для покращення житлових умов. Додзвонювач отримав вичерпну інформацію.

Нагадаємо, що КУ «Запорізький обласний контактний центр» працює в режимі гарячої лінії й забезпечує опрацювання звернень до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Крім того, в прямих лініях постійно беруть участь депутати та керівництво обласної ради, обласної державної адміністрації, державних установ, що дозволяє заявникам отримувати компетентні відповіді та роз'яснення в телефонному режимі.

Телефон обласної гарячої лінії: 0-800-503-508
Чат-бот у Вайбер: https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber
Чат-бот в Телеграм: https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

Дата публікації: 
24.11.2023