За перше півріччя поточного року до обласного контактного центру звернулися понад 23 тисячі заявників

За консультаціями мешканці області зверталися частіше, ніж зі скаргами.

Так, за даними КУ «Запорізький обласний контактний центр» ЗОР за 1 півріччя 2020 року кількість зареєстрованих звернень становить 23795, з них: 12588 заяв, 11002 консультацій з тих чи інших питань, 22 пропозиції, 86 скарг і 97 подяк.

Серед найбільш активних заявників, які скористалися гарячою телефонною лінією – пенсіонери, серед найменш активних категорій громадян – студенти та військовослужбовці.

У розрізі територій найбільшу активність проявили мешканці обласного центру (46,8% заявників на Урядову лінію та 48,3 – на обласну гарячу лінію).

Також до контактного центру продовжують надходити звернення щодо ситуації з розповсюдженням Covid-19. Всі заявники отримали фахові відповіді та відповідні консультації.

Номер телефону обласного контактного центру 0 800 503 508.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
21.07.2020