В центрі уваги – питання ЖКГ та соціального захисту

Депутатка обласної ради Елліна Позднякова-Кирбят’єва взяла участь у гарячій лінії та надала відповіді на запитання громадян в телефонному режимі.

Протягом години на пряму лінію зверталися жителі Запоріжжя та прилеглих районів. У переважній більшості питання, адресовані депутатці, стосувалися надання матеріальної допомоги, розв’язання соціально-побутових проблем. Один з додзвонювачів попросив у представниці обласної ради сприяння в отриманні реєстрації за місцем проживання. Елліна Геннадіївна роз’яснила, що це питання не належить до компетенції обласної ради, втім вона скерує відповідний запит аби з’ясувати як можна допомогти громадянину в його ситуації.

Протягом тижня почастішали запитання щодо відключення електропостачання. Цього разу до депутатки звернулась мешканка Запоріжжя, яка поскаржилася на відсутність графіка відключень. Разом з фахівцями контактного центру громадянці було надано роз’яснювальну інформацію, адже графіки можливих відключень чи проведення ремонтних робіт зазвичай публікуються на сайтах постачальників комунальних  послуг і є у відкритому доступі.  

Відповіді на запити, які пролунали під час прямої лінії з депутатом та потребують детального опрацювання, будуть надані згодом після доопрацювання.

Нагадаємо, що протягом року фахівці гарячої лінії опрацювали 30 268 звернень. Обласний контактний центр залишається ефективним помічником у налагоджені комунікації між владою та жителями області та зворотної оцінки для врахування у реалізації державних та обласних програм.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради  

 

Дата публікації: 
27.12.2023