У новий рік – з налагодженою комунікацією між депутатами й громадянами
Під час першої цьогоріч «гарячої» лінії з депутатами обласної ради на запити громадян сьогодні відповів депутат облради, секретар постійної комісії з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою Аскад Ашурбеков.
До депутата протягом години звернулися жителі Запоріжжя, Михайлівської, Василівської та Широківської громад.
Два звернення стосувалися матеріальної допомоги. Два – скарги на обслуговуючі компанії у сфері ЖКГ. Так, жителька Олександрівського району м. Запоріжжя, дитина якої має обмежені можливості, не має вільного доступу на вулицю через те, що ліфт у будинку дуже часто не працює. А мешканка Широківської громади нарікала на компанію із газопостачання, яка запланувала ремонт систем в опалювальний сезон.
Заявниця з Михайлівської громади попросила надати чіткі роз’яснення з приводу механізмів співпраці громадян, місцевих депутатів, старост, голів громад та депутатів районних і обласних рад.
Депутат Аскад Ашурбеков надав усі необхідні консультації та відповіді й наголосив, що сьогодні налагодження взаємозв’язку та контактів між громадами є вкрай важливою умовою для ефективного розв’язання актуальних питань, тим більше в умовах тотальної цифровізації.
З питань, що потребують додаткового доопрацювання, будуть сформовані необхідні депутатські звернення та запити. Їх вирішення фахівці комунальної установи «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради триматимуть на контролі.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради