Протягом року на обласну гарячу лінію надійшло понад 30 тисяч звернень

Такі дані оприлюднили в КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради.

Так, з 1 січня поточного року до КУ «Запорізький обласний контактний центр» надійшло 30 268 звернень. З них, на обласну гарячу лінію - 17 144,  12 254 з Урядової гарячої лінії, 477 додзвонювачів звернулися до представників обласної влади в рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю», участь в якому брали також депутати обласної ради. Всього ж протягом року фахівці обласного контактного центру опрацювали 30 268 звернень.

Серед актуальних проблем, з якими запоріжці зверталися на гарячу лінію,  найбільша кількість звернень - 1693 - стосувалася надання матеріальної допомоги та соціальних виплат. На другому місці за кількістю звернень - питання благоустрою населених пунктів, ремонту доріг, санітарного стану прибудинкових територій. Таких звернень надійшло 766, ще 678 заяв стосувалися питань ЖКГ. Ставилися й питання щодо роботи місцевих та обласних адміністрацій – 783 звернення надійшли саме за цією тематикою. Жителі міста та інших територіальних громад  також  цікавилися питанням відшкодування збитків постраждалим та відновлення майна, скаржилися на  організацію роботи укриттів в обласному центрі, незадовільну роботу громадського транспорту тощо. Більшість звернень, які надійшли на обласну гарячу лінію протягом року, були відпрацьовані, а заявники отримали відповіді на поставлені запитання.

Телефон гарячої лінії: 0800 503 508. Всі дзвінки безплатні.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради 

Дата публікації: 
25.12.2023