Протягом 2020 року обласним контактним центром опрацьовано майже 50 тисяч звернень

КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради звітує про результати роботи за минулий рік

За звітний період за номером обласної «гарячої лінії» 0 800 503 508 та через мережу Інтернет до Центру надійшло 26 195 звернень громадян.

Аналіз за соціальним станом показав, що на обласну «гарячу лінію» найчастіше зверталися заявники наступних категорій: пенсіонери, інваліди загального захворювання, працюючі та безробітні. За територіальною ознакою найбільша частка звернень зареєстрована від мешканців обласного центру.

Також протягом минулого року Центром опрацьовано 22 688 звернень, які надійшли з Урядової «гарячої лінії». Найчастіше звертались жителі м. Запоріжжя, найбільша кількість звернень надійшла від пенсіонерів, інвалідів загального захворювання, працюючих та одиноких матерів.

За тематикою звернення стосувалась питань протидії поширення коронавірусної інфекції 11 264 (22,9% від загальної кількості). Актуальними були і питання комунального та дорожнього господарств, соціального захисту населення, охорони здоров’я, житлового господарства та транспорту.

За 2020 рік надійшло 85 подяк, серед яких 81 – було висловлено працівникам Центру за якісне надання консультацій та допомогу у вирішенні питань

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
02.02.2021