Пенсійний фонд України залишається на зв’язку
Працює Контакт-центр та електронні сервіси Пенсійного фонду, що дають можливість зручно отримувати послуги та відповіді на питання навіть під час воєнного часу .
У Пенсійному фонді України нагадали засоби звʼязку, які можна використовувати для отримання інформації та відповідей на питання.
Повністю відновлено роботу Контакт-центру ПФУ.
Оператори Контакт-центру щодня, крім вихідних - суботи та неділі з 09:00 до 15:00 продовжують надавати роз'яснення громадянам з пенсійних питань.
Номери Контакт-центру залишаються незмінними:
0-800-503-753
044-281-08-70
044-281-08-71
Також працюють онлайн сервіси Пенсійного фонду. Зокрема, особистий кабінет. Скористатися сервісом доступу до особистих кабінетів користувачів на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можливо за посиланням https://portal.pfu.gov.ua.
У Пенсійному фонді зазначають, що наведена інформація може змінюватись з урахуванням ситуації, що розвивається.
При цьому, у ПФУ вже розпочали квітневі виплати. Так, з 1 квітня в області вже перерахували 384,4 млн грн пенсійних виплат, - повідомили у ЗОВА з посиланням на начальника ГУ Пенсійного фонду у Запорізькій області Світлану Жмурко. Крім того, розробляються різні механізми для отримання пенсійних виплат з урахуванням воєнних дій в Україні.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради