Обласний контактний центр допомагає розв’язувати проблемні питання мешканців області

Чергова гаряча лінія  КУ «Запорізький обласний контактний центр» ЗОР відбулася сьогодні за участі депутатки облради Алевтини Лепетченко.

Протягом години запоріжці мали змогу звернутися до представниці депутатського корпусу й озвучити нагальні проблеми, які потребують роз’яснення чи підтримки влади у їх розв’язанні.

Цього разу на пряму лінію додзвонилися жителі Вільнянська, Оріхова, мешканці різних громад Запорізького району. Традиційно до контакт-центру зверталися внутрішньо переміщені особи.

Так, мешканка  Оріхова звернулася до депутатки з проханням допомогти з тимчасовим місцем проживання. Наразі молода жінка проживає в одному із запорізьких гуртожитків, але потребує поліпшення житлових умов. Алевтина Лепетченко надала роз’яснення  щодо розміщення ВПО та пообіцяла направити додаткове звернення на  обласний департамент соціального захисту аби з’ясувати наявні можливості  у розселенні внутрішньо переміщених осіб. Отриману інформацію буде надано заявниці.

Додзвонювачі з села Володимирське вкотре звернули увагу на незадовільну роботу перевізника, відсутність чіткого графіка роботи автобусів на маршруті.  Ще один дзвінок із Запорізького району стосувався проблеми водозабезпечення -  жителі селища Сонячне розказали про проблеми з водопостачанням: вже декілька днів заявники залишаються  без води та належної відповіді щодо усунення проблеми від постачальника комунальної послуги. Алевтина Лепетченко взяла питання на контроль, зауваживши, що на проблему слід звернути також  увагу депутатів і голови громади. Розглянувши скаргу від літньої жительки з Вільнянська, яку доглядають представниці соціальної служби, депутатка зауважила, що розбереться в ситуації, а також звернеться до благодійних фондів аби жінці було надано додаткову підтримку.

У підсумку Алевтина Лепетченко подякувала працівникам обласного контактного центру за можливість для мешканців області залишатися на зв’язку з владою, а представникам обласної ради мати аналітичну інформацію щодо потреб громадян.

Телефон обласної гарячої лінії: 0-800-503-508
Чат-бот у Вайбер: https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber
Чат-бот в Телеграм: https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
21.12.2023