Обласна гаряча лінія: нові питання та канали комунікації

«Запорізький обласний контактний центр» не лише відновив проведення «гарячої лінії», але й опановує завдяки міжнародним партнерам нові технічні можливості.

Сьогодні участь у гарячій лінії «Запорізького обласного контактного центру» взяв участь депутат Запорізької обласної ради Аскад Ашурбеков.

Від початку повномасштабної війни коло питань, які турбують жителів Запорізької області, розширилося. Окремий напрямок – питання від переселенців, які вимушено залишили свої домівки на окупованих територіях чи у зонах активних бойових дій.

Так, до Аскада Ашурбекова звернулася жителька міста Оріхів з питанням щодо  надання  допомоги для опалення дому.

Додзвонилися на гарячу лінію також працівники ПМСД міста Токмак, які потребують допомоги у вирішенні питання виплати заробітної плати.

Серед проблемних питань, з якими зверталися під час гарячої лінії – відсутність компенсацій за ліки, які раніше отримували від Фонду соціального страхування пацієнти з професійними захворюваннями.

Аскад Ашурбеков відповів на питання, надав інформацію щодо можливостей отримання допомоги від благодійних та міжнародних фондів. Також він зазначив, що з проблем, які потребують для розв’язання залучення інших владних органів, будуть спрямовані відповідні депутатські звернення.

Як наголосив депутат обласної ради, сьогодні комунікація з жителями області набуває нових сенсів. Особливо важливо підтримувати зворотний зв’язок з жителями, які залишилися на окупованих територіях та очікують на їх звільнення. Вони мають сприймати себе частиною України та не відчувати себе покинутими, переконаний Аскад Ашурбеков.

Саме тому робота обласного контактного центру наразі є надважливою та потребує нових підходів. Одним з таких є налагодження нових сучасних каналів комунікації. Завдяки технічній підтримці від Проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» «Запорізький обласний контактний центр» впровадив чат-бот у Телеграмі та Вайбері. Це зручний інструмент, через який можна подати звернення, отримати відповіді на часті запитання та інш.

Перейти до чат-боту можна за посиланнями:

https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber  
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram

Звернутися на гарячу лінію можна за телефоном 0 800 503 508.

Графік гарячих ліній можна знайти на сайті Запорізького обласного контактного центру.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

 

 

Дата публікації: 
11.04.2023