Нагадування громадянам про урядові електронні сервіси та регіональні гарячі телефонні лінії, якими можна скористатися не виходячи з дому
На період карантину громадянам рекомендують дотримуватися заходів безпеки із запобігання поширенню COVID-19 та обмежити контакти й відвідування місць скупчення людей. Для отримання довідок та консультацій можна скористатися урядовими електронними сервісами.
Так, НАЗК звертає увагу суб’єктів господарювання на електронні сервіси, необхідні для збору інформації, яку необхідно зазначити в декларації:
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
Онлайн-сервіс Електронний кабінет водія;
Відомості про доходи можна отримати в електронному кабінеті на сайті Державної податкової служби. Електронні сервіси надання послуг має також портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Не виходячи з дому можна отримати інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України, в Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі.
Тож зібрати необхідну інформацію для заповнення декларації можна не виходячи з дому, за допомогою урядових електронних сервісів та кваліфікованого електронного підпису. Нагадаємо, що термін подачі декларації продовжено до 1 червня.
На час карантину обмежили роботу сервісних центрів та прийом громадян майже всі державні установи, натомість, на регіональному рівні запроваджено довідкові гарячі лінії й дистанційні можливості для звернення громадян.
Так, звернення до Запорізької обласної ради громадяни можуть надсилати на поштову адресу м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, на електронну адресу обласної ради zor@zor.gov.ua або звертатися за телефоном до відділу документування, контролю за виконанням документів, звернення громадян та публічної інформації за номером 224-70-25.
Департамент соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації на час карантину працює у звичному режимі, втім звертається до громадян з проханням не відвідувати установу без нагальної потреби. Необхідну консультацію можна отримати у телефонному режимі за номером 764 27 82. Також Департамент приймає звернення від громадян на електронну пошту gromada@dszn-zoda.gov.ua та dszn.zap@gmail.com.
Фахівці комунальної установи «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради у зв’язку із введенням карантину на території Запоріжжя та області забезпечують цілодобове функціонування «гарячої» телефонної лінії. Звернутися зі зверненням можна за номером 0-800-503-508. Всі дзвінки безкоштовні.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради