Нагадування громадянам про урядові електронні сервіси та регіональні гарячі телефонні лінії, якими можна скористатися не виходячи з дому

На період карантину громадянам рекомендують дотримуватися заходів безпеки із запобігання поширенню COVID-19 та обмежити контакти й відвідування  місць скупчення людей. Для отримання довідок та консультацій можна скористатися урядовими електронними сервісами.

Так, НАЗК звертає увагу суб’єктів господарювання на електронні сервіси, необхідні для збору інформації, яку необхідно зазначити в декларації:

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

Онлайн-сервіс Електронний кабінет водія;

Відомості про доходи можна отримати в електронному кабінеті на сайті Державної податкової служби.  Електронні сервіси надання послуг має також портал електронних послуг Пенсійного фонду України

Не виходячи з дому можна отримати інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України, в Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі.

Тож зібрати необхідну  інформацію для заповнення декларації можна не виходячи з дому, за допомогою урядових електронних сервісів та кваліфікованого електронного підпису. Нагадаємо, що термін подачі декларації продовжено до 1 червня.

На час карантину обмежили роботу сервісних центрів та прийом громадян  майже всі державні установи, натомість, на регіональному рівні запроваджено довідкові гарячі лінії й дистанційні можливості для звернення громадян.

Так, звернення до Запорізької обласної ради громадяни можуть надсилати на  поштову адресу м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, на електронну адресу обласної ради zor@zor.gov.ua або звертатися за телефоном до відділу документування, контролю за виконанням документів, звернення громадян та публічної інформації за номером 224-70-25.

Департамент соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації  на час карантину працює у звичному режимі, втім звертається до громадян з проханням не відвідувати установу без нагальної потреби. Необхідну консультацію можна отримати у телефонному режимі за номером 764 27 82. Також Департамент приймає звернення від громадян на електронну пошту gromada@dszn-zoda.gov.ua  та  dszn.zap@gmail.com.

 Фахівці комунальної установи «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради у зв’язку із введенням карантину на території Запоріжжя та області забезпечують цілодобове функціонування «гарячої» телефонної лінії. Звернутися зі зверненням можна за номером 0-800-503-508. Всі дзвінки безкоштовні.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

 

Дата публікації: 
25.03.2020