На зв’язку: запоріжці активно звертаються до обласного контактного центру для розв’язання своїх проблем

Сьогодні на питання жителів області, що звернулися на гарячу лінію контактного центру, відповідала депутат Запорізької обласної ради Оксана Бугайчук. 

За годину роботи на гарячу лінію додзвонилося вісім людей. Питання, з якими вони зверталися до депутата обласної ради, стосувалися соціального захисту, можливостей отримання матеріальної допомоги, пенсійного забезпечення, нарахувань комунальних послуг тощо.

Зокрема, йшлося про зміни у роботі Пенсійного фонду, на який відтепер покладено зобов’язання щодо загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Порушувалося  питання щодо сплати комунальних послуг у випадку, якщо людина покинула місце проживання через війну.

Представники територій, що очікують на деокупацію, цікавилися можливостями отримання матеріальної допомоги від Товариства Червоного Хреста.

З початком літнього сезону актуалізувалося також питання щодо перевезень до дачних ділянок.

В межах своїх повноважень Оксана Бугайчук надала відповіді на порушенні питання, допомогла скомунікувати додзвонювачів з органами влади та фондами, які мають компетенції у розв’язанні їх проблем. За частиною запитань будуть спрямовані відповідні запити.

Зазначимо, що Запорізький обласний контактний центр не лише відновив свою роботу в повному обсязі, але й освоює нові сучасні канали комунікацій з людьми. Зокрема, віднедавна почав працювати чат-бот контактного центру у популярних месенджерах. Звернутися до нього можна за посиланнями:

https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber  
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram

Телефон гарячої лінії Запорізького обласного контактного центру залишається незмінним – 0 800 503 508.

Графік гарячих ліній можна знайти на сайті Запорізького обласного контактного центру.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
10.05.2023