На допомогу вступникам запустили в роботу освітній чатбот

Новий чатбот з відповідями на питання щодо вступної кампанії-2022 працює на сайті МОН.

Як повідомляють у Міністерстві освіти і науки, від 18 липня 2022 року на сайті МОН майбутні вступники можуть отримати відповіді на запитання щодо вступу до закладів фахової передвищої та вищої освіти. У співпраці з Урядовим контактним центром запрацював чатбот, що стане онлайн-помічником у питаннях вступної кампанії 2022 року.

Натиснувши на кнопку «Поставити запитання», що розміщена в правому нижньому куту сайту, вступники можуть розпочати спілкування з консультантами.

Консультації надаються фахівцями оперативно, отримати консультацію через сервіс можна з понеділка по четвер (09:00-17:00), а також у п’ятницю (09:00-16:00).

Як зазначають у МОН, у разі налаштувань автоматичого перекладу вмісту сторінок з української на будь-яку іншу мову, чат теж відображатиметься обраною мовою. Для переходу на українську необхідно в налаштуваннях браузера вимкнути автоматичний переклад сторінок або змінити відповідні параметри.

Нагадаємо, що крім надання онлайн-допомоги, вступники можуть звернутися на безкоштовну «гарячу лінію» МОН з питань вступної кампанії.

 

Джерело: прес-служба Міністерства освіти і науки України

Відділ комунікацій запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
19.07.2022