Контактний центр Запорізької облради відновив цілодобовий режим роботи обласної гарячої телефонної лінії

Згідно з рішенням позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Запорізької області № 36 від 15.10.2020 р., комунальна установа «Запорізькій обласний контактний центр» Запорізької обласної ради відновив цілодобовий режим роботи обласної гарячої телефонної лінії для звернень громадян.

Відтепер за номером 0800 503 508 можна телефонувати в будь-який час. Таке рішення виправдане тим, що на території Запорізької області значно зросла кількість нових випадків інфікування коронавірусною інфекцією. З метою запобігання критичних ситуацій та проведення роз’яснювальної роботи  серед населення й було прийняте рішення про цілодобове консультування громадян.

- Ми працюємо як ланка взаємодії запоріжців із медичними закладами. Зараз дуже важкі часи епідемії, і ми сконцентрували усі зусилля фахівців нашої установи, щоб максимально швидко та ефективно допомагати людям. Ситуації та звернення бувають різні, і ми маємо реагувати миттєво, - зазначила директор КУ «ЗОКЦ» ЗОР Ольга Савенкова.

Спеціалісти комунальної установи визначили коло найбільш поширених питань:

- про ненадання сімейними лікарями направлень на проходження ПЛР тестування;

- відмова лікарями у госпіталізації хворих на СОVID-19;

- щодо безкоштовного проходження ПЛР-тестування;

- про порядок тестування на гостру респіраторну хворобу СОVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР);

- щодо обмежень на різних рівнях епідеміологічної небезпеки (жовтий, помаранчевий);

- щодо алгоритму дій контактних оcіб;

- про умови обcервації та самоізоляції громадян.

За результатами розгляду термінових звернень, лише за останню добу госпіталізовано 2 особи, обстежено лікарями невідкладної швидкої допомоги та надано рекомендації щодо лікування ще 2 громадянам.

Працівники центру опрацьовують одночасно дзвінки з обласної та урядової гарячої лінії. За результатами їхньої роботи тільки у жовтні опрацьовано 2090 телефонних дзвінків-звернень громадян.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
19.10.2020