День підприємця стане візитівкою Запорізької області
На черговій нараді з організації Дня підприємця-2021 обговорили найефективніші способи просування місцевих брендів і налагодження кооперації між місцевими товаровиробниками на території Запорізької області.
Традиційно, головою наради виступила перший заступник голови обласної ради Людмила Любім. Цього разу до обговорення приєдналися представники мерії Запоріжжя та Центру молоді Запорізької обласної ради. Участь в обговоренні взяли генеральний директор Державної організації «Регіональний фонд підтримки підприємництва в Запорізькій області» Володимир Степаненко, голова правління громадської організації «Бізнес-Союз «Порада» Олена Єрьоменко, начальник управління розвитку підприємництва, регуляторної політики та торгівлі ЗОДА Максим Кучеренко й інші.
Людмила Любім відзначила, що вже зроблена чимала робота: оглянута локація фестивалю, проведено тендер на організацію заходу, перемовини з представниками бізнесу. Проте необхідно виробити стратегію, концепцію заходу і залучити максимальну кількість учасників:
-Подібний захід раніше проводився, проте він був більш камерним. Ми вирішили розширити його. Через локдаун підприємці дещо «замкнулися» і ніхто про них не знає. Ми хочемо дати їм можливість себе реалізувати, представити себе на широкий загал. Адже 50% їхніх податків – це бюджет області. Тож, фестиваль має стати впізнаваним не лише у нас, а й в інших областях, стати певним брендом, фішкою нашого регіону.
Присутні обговорили організаційні вимоги, додаткове обслуговування, технічне забезпечення, декорації та дизайнерські рішення локацій, рекламну кампанію заходу. Кожен виступив з власними пропозиціями та баченням фестивалю. Дискусію викликало питання розважальної програми, тож було вирішено залучати до участі молоді гурти, вокальних виконавців, хореографічні колективи та організовувати майстер-класи, лекції, мозкові штурми і т.д. по максимуму.
Представники Центру молоді пообіцяли долучитися до ініціатив та посприяти максимальному залученню молоді. Представники мерії, в свою чергу, – допомогти у проведенні рекламної кампанії.
Наприкінці наради присутні дійшли висновку, що перший пакет пропозицій (контент-план, список учасників, концепція заходу і т.д.) необхідно розробити до 14 липня, а приблизно з 4 серпня вже починати рекламну кампанію.
Орієнтовно, фестиваль «День підприємця – 2021» відбудеться 4-5 вересня.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради