Запорізька облрада приймає семінар з розвитку Національної системи опрацювання звернень

Нарада-семінар на тему: «Стан і перспективи розвитку Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади», яка проходить у Запорізькій обласній раді, зібрала представників 12 регіональних контактних центрів.

Виконуюча обов’язки директора державної установи «Урядовий контактний центр» Олена Антоненко відзначила, що метою зустрічі є обговорення перспективи розвитку, модернізації системи звернень громадян, зокрема,  зміни у Законі України «Про звернення громадян».

-Сьогодні уряд проводить безліч реформ, які наразі потребують консультування. Урядова гаряча лінія, перш за все, надає консультативні послуги щодо урядових рішень. Регіональні ж центри здебільшого забезпечують тематичні звернення, наприклад, щодо субсидій, пенсійні та комунальні питання. Регіональні контактні центри потребують розвитку та консолідації до Національної системи опрацювання звернень, тож хочу подякувати  Запорізькому обласному контактному центру за сприяння та активну участь у роботі над спільною діяльністю урядового та регіональних контактних центрів, - сказала Олена Антоненко.

Вона також поінформувала, що Урядовий контактний центр за 2015 рік опрацював 1 746 тис. звернень, за 2016 рік – 1 764 тис. звернень, за 2017 рік – 1 403 тис. звернення. Їх також можна згрупувати за тематикою: у 2015 році найбільше звернень до урядових гарячих ліній надходили з питань переселенців, у 2016 му – найбільша кількість питань до державної влади стосувалися оформлення субсидій, соціальні  питання залишалися актуальними і в минулому  році.

Начальник управління організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого апарату Запорізької обласної ради Анатолій Остапенко відзначив, що контактні центри виступають коротким містком між представниками влади та громадянами, між депутатами, особами місцевого самоврядування та виборцями.

-Громадяни можуть через контактні центри донести до депутатів нагальні питання, а депутати, завдяки контактним центрам, більш оперативно дізнаються про ці проблеми та роблять все для того, щоб їх вирішити. Сподіваюся, що під час наради ви визначите свої проблемні питання, знайдете шляхи їх вирішення та покращите рівень послуг, які ви надаєте,  - побажав учасникам Анатолій Остапенко.

Директор комунальної установи «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької облради Ольга Савенкова зауважила, що Запорізькому центру є чим поділитися з іншими регіонами й є що перейняти в інших. За її словами, нові розробки та ідеї  завжди є поштовхом для внесення в свою роботу нового та сучасного.

 

Дата публікації: 
17.08.2018